(Koleksi) Komik | The Nazirah Mktr

Dec 3, 2010

(Koleksi) Komik

Salam. Aku suka baca buku. Dari kecik lagi, kalau ada orang datang sekolah jual buku, mesti aku beli. Kawan-kawan aku jarang beli. Aku ada duit pon sebab abang aku dah kerja. So, tiap bulan Nyah aku bagi duit. Hihi. Dan sampai ke besar aku suka baca buku, tapi buku pelajaran susah sikit, tak tau kenapa. Aku suka baca buku komik dari Gempak Starz. Aku pernah cerita pasal buku komik ni dalam entri ni. Rasanya dah dalam 20 buah buku komik. Kartunis Malaysia ada, Jepun ada. Suka baca komik sebab tak payah berfikir sangat. Kalau nak baca novel, kena berimaginasi sikit, Penat otak aku. Hahah. Harga sebiji RM6.50 atau RM7.50. Selalu beli dua biji sekali sebab jarang dapat beli. Ada kat kedai tertentu je.
signature

11 Flowers:

twinkle twinkle said... Reply Comment

byknyaa,,dulu pon suke kumpul komik ;D

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

hihi..memg byk..nak kumpul sampai 100biji..

nabilah_2908 said... Reply Comment

bestnya...sy pun suka baca komik..tapi tak beli...tk boleh beli pun..huhuhu....

jom ke APA KATA HATI pulak,
GIULY SI DEMOK

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

nape tak boleh beli..hihi..beli je

Emmet said... Reply Comment

abang aku suka kumpul majalah gempak,utopia dll
aku suka kumpul manga rave master la la mase sekolah rendah dulu..
tapi kalau komik & majalah malaysia abang aku suka beli tapi die tak bagi aku baca tapi aku baca gak senyap2
hehe

Omote Olate said... Reply Comment

Omote pun shuke baca komik...kat uma Omote ada baaaaaaanyaaaak komik...

Anonymous said... Reply Comment

assalam...sy ad nk letgo koleksi komik..if berminat, sila ke link fb sy...tq =]

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1520070127461.2068005.1405778361&type=3

Anonymous said... Reply Comment

assalam..sy ad koleksi utk letgo..if berminat, sila ke link fb sy yek...tq =]

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1520070127461.2068005.1405778361&type=3

♛ Nazirah a.k.a Naz ♛ said... Reply Comment

@Anonymous

wow,best2..napa tak letak harga..heheh..tpi skrg xda duit .huhuhu

Anonymous said... Reply Comment

..adehh..xde ekk...kt fb sy ad harganya..mungkin xcopy skali kot....huhu sowiee..... =] papehl bleh nego..tq

lynndamya said... Reply Comment

salam, haii...sama lah sy pon suka bace komik2 mcm ni, sy suka komik Ibu Robotku Sayang tu haa..mmg sedih..