Komik | The Nazirah Mktr

May 4, 2009

Komik



Walopun kite nih da nak masuk 20tahun,bace komik adalah satu hobi..
Rasenye ramai je budak sebaya kite nih bace komik lagi..
Kite sgt suke bace komik sebab komik ni antara bahan bacaan yg menghiburkan..
Kirenye kalo beli,boleh ulang2 bace dan tak boring..
Selalunye kite beli komik keluaran Gempak Production dan sah2 hargenye antara RM6.50/RM7.50.
Tapi tak kisah lar sebab kalo kite takde kat rumah,anak2 buah yg sambung bace,so,tak rase rugi pon..
Kite suke komik dari Jepun sebab kartun yg comel dan jalan ceritanye yg best..
Kalo komik Malaysia pulak,kite suke Kartunis Zint-kartun nye sgt giler!! & Keith-kartun strip nye yg juge giler..hihi
Dulu2 zaman budak2,kite bace jugak komik Gila-Gila & Ujang..komik Jiwa Malaysia ni jugak best dan bagi kite komik2 ni la permulaan komik2 di Malaysia..
Bagi kite,selagi jiwa ni boleh menerima komik,hobi membace nye akan diteruskan walopun sehingga anak cucu cicit..hihi
Actually,kalo balik Ipoh msti cari kedai buku,nak beli komik punye pasal..
Kakak kite ckap lar,
Kakak:Lah,rugi jer beli buku RM6.50,bek beli kat Novelhut,baru RM3.50.
Nazirah:Ye lar..
Tapi bile pegi Novelhut,komik nye udah habis..huhu..

Tu jer nak cite..Akhir kate,nak bagitau..ni la salah satu Hobi kite..hihi..

Waachaa!!

0 Flowers: