~Contest header untuk Cik Azizah~ | Miss Durian Runtuh

Dec 20, 2010

~Contest header untuk Cik Azizah~



Aku di tag oleh Irnie. Contest Buat header untuk Cik Azizah. Hadiah lumayan.Mula-mula aku buat yang warna biru tu, tapi macam tak matching dengan bckground. Then buat yg warna pink..Aku buat besar cam header asal blog Cik Azizah, 900x600 px. Serius aku tak berapa reati buat untuk orang sebab tak tau kesukaan orang kan.:face37:. Saya follow atas nama Durian_Runtuh.:99: untuk join (Blog Cik Azizah)
Nak tag : Huda Luna & Ynn
Tarikh Tutup : 11/1/2011
signature

2 Flowers:

Unknown said... Reply Comment

owah..........dua2 cute la dear...jijah amik dua2 boleh x?? hehehe

pe pulak xreti..ni cantik jer...

ok anyway jijah ucapkan gudluck yer...

NIA said... Reply Comment

whoahhhh menariks.cam best jek:P