Birthday Girl | Miss Durian Runtuh

Dec 2, 2010

Birthday Girl

1. Kurangkan marah & kurang sabar. Selalu nya aku suka diam je sebab kata-kata itu bisa, tapi kalau ada mulut2 jahat yang menyakitkan telinga atau pon ada perkara teruk yang berlaku, memg aku kurang sabar sikit. Mula la, aku cakap terketar-ketar, dan cakap merepek, dan ratu air mata pon muncul.

Sumber : Amy xo
2. Okey, nak blackberry pink atau putih tu. Comel gila cam Hello Kitty je aku tengok. Takpe, nanti dah habis belajar, kerja, boleh beli. Tak dapat blackberry betul, dapat Nokia e72/e73 pon jadi lah.

Sumber : snapeandshampoo
3. Nak Rupert Grint boleh ? Hahah..Takda la, semoga boleh suka kat Rupert Grint lama-lama sebab aku ni cepat jemu. You're beautiful boy !

Ehh, yaww, tujuan post ini untuk wishlist birthday aku. Hahah, last-last baru nak bagitau tujuan. Birthday aku? Entah, tak tau bila.
signature

2 Flowers:

Cik Ina Do Do Cheng said... Reply Comment

cantiknya yang pink tu.bilanya ko dah beli?kena kerja dulu, baru boleh beli.

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

memg nye tak leh beli sekrg, melainkan guna duit ptptn..tpi tak boleh2..hihi