(Siri Memori) Majlis Graduasi MRSMBP 2005/2006 | The Nazirah Mktr

Dec 9, 2010

(Siri Memori) Majlis Graduasi MRSMBP 2005/2006

Salam. Lepas baca entri Pqah, aku pon terkenang gak time graduasi. Aku suka tima graduasi ni sebab nya lepas graduasi, aku dan kawan2 kelas pegi jalan2 ke Bukit Jambul. Seronok je keluar tanpa kad outing. Hahah..Kiranya kami keluar secara illegal. Tapi takde la kena tahan sebabnya hari tu memg ramai budak keluar dengan family lepas graduasi habis. Aku graduasi dengan pointer ___..hahah..tak sampai 3 pon. Tak kuat belajar time tu.


Aku time pagi sebelum masuk dewan. Waktu dok asrama kan kena bangun pagi, tambah2 ada hal penting macam ni. Pagi2 lagi kami dah pegi kelas, nak jumpe kawan2 kelas, pakai jubah, tangkap gambar, sembang2 dan macam2. Aku kat pokok tepi kelas. Selalu dok bawah pokok tu sebab ada kerusi.


Keris ni semua dapat time graduasi, macam cenderamata la. Sekali dapat dengan sijil MRSM lagi. Waktu graduasi, muka kau terpampang kat skrin, bagi satu dewan nampak muka kau. Sebelum tu ada raptai lagi, sesi tangkap gambar lagi sebab nak letak muka kau kat skrin depan dewan tu. Pilih jubah lagi. Bila tengok gambar pakai jubah, rase tegap je badan aku. hahah ;p 

signature

6 Flowers:

kak ina mail said... Reply Comment

Asyik bermemori je sekarang ni. betul tu hampas carot campur ngan putih telur, atau madu, tepek kat muka.biar dalam beberapa minit, lepas tu, cucilah.Beras pulut blender kering, .kasi gosok kat muka pun elok.akak ni ceramah lebih ke.sorry ye.

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@kak ina

eh, takpe..okey, nanti boleh kite try..time kasih kak

twinkle twinkle said... Reply Comment

waa akk lepasan mrsm ke :)
bestnya

filzahtismail said... Reply Comment

hihi akak nas . sonok nye dapat keris . cam pendekar tamat blaja.. hihi