Assalamualaikum. Boring eh tengok template blog ni, dah berbelas tahun. Dari zaman gila edit blog dulu ku buat guna photoshop, sekarang rasa nak tukar wajah pulak, yang lebih matang. Template biru pink pastel ni masa umur 20an dulu, nak comel-comel. Tapi rasa sayang pun ada sebab bukan senang nak edit satu-satu code dia. Tengok la dulu, nak godek-godek template ready made yang blogger bagi tu, kalau ada berkenan kita tukar. Lepastu nama Miss Durian Runtuh pun akan jadi sejarah je la kan. Apa tema dan warna yang sesuai ye? 💭💭
Dania Masak Apa Untuk Dinner Semalam?
4 hours ago




