Kasut Sport Corak Cheetah | The Nazirah Mktr

Dec 26, 2010

Kasut Sport Corak Cheetah

Salam. Ohh hooo, suka gile tengok kasut nih..Rasa nak sarung kaki dalam kasut ni. Smart gile lah. Kalau kaki aku yg tersarung dalam kasut ni, mesti macam cheetah kan. HA HA.  Tapi aku ni rendang sikit, mesti macam beruang je kalau pakai kasut fesyen ni.Memang manusia tak pernah puas dengan barang yang dah ada & elok lagi kan. Aku pon sama, duit ada ke takde nafsu membeli-belah tetap tegar dalam diri. Dapat beli paper bag RM2 pon jadi asalkan beli kalau singgah kedai mana-mana. Nanti nak beli kasut sport la, sebab kasut sedia ada, macam dah buruk tapi elok lagi. Opps, minggu depan sudah start semester baru. Macam rasa semacam je, sebab dah nak habis belajar. InsyaAllah.


Photo Courtesy : Kokiee
signature