contest - bilangan paling RAMAI dlm satu gambar | Miss Durian Runtuh

Dec 19, 2010

contest - bilangan paling RAMAI dlm satu gambar

Irnie, kawan sekolah aku tag untuk contest ni. Gambar:51: yg paling ramai dalam satu gambar. Wow, senang je. Mula-mula nak amik gambar batch aku kat umt waktu first year, ada 132 orang. Tapi bila kira orang dalam gambar batch aku, perempuan sahaja waktu sekolah dulu ada 134 orang. So, amik gambar sekolah aje. Contest ini di taja oleh fathaka. Untuk join-:99: sini


Ada orang cakap gambar kami cam telur katak. Hehheee.. Nak tengok gambar batch laki, pegi blog kawan aku, Irnie. Encik Fathul, saya follow atas nama Durian_Runtuh.:face69:
Nak tag : Melin , Nabilah , Kak Ina

signature

4 Flowers:

fat+ha+ka said... Reply Comment

tq bout ur prtcpate ;) i'll judge

nabilah_2908 said... Reply Comment

hmm...nnti nk try cari...kalau ada sy join yupp..thnks.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
PISANG KAKI