Internet Lembap | The Nazirah Mktr

Dec 6, 2010

Internet Lembap

Salam.Maxis Broadband aku skrg ni lembap sgt. Ingtkan dah balik Ipoh, laju sikit, tapi lembap gak. Nak bukak Facebook & Blog, punye lah lambat. Bukak Tumblr apetah lagi. Sebabnya dah terlebih guna. Kuota 3GB, guna sampai 4GB. hihi..Tak sabar tunggu 14hb, cycle broadband ni mula semula dari 0KB.Tu sebabnya blog aku berjalan, tapi nak jengok blog orang lain, tak boleh.
signature

4 Flowers:

kak ina mail said... Reply Comment

Tukarlah pada celcom broadband. Mesti laju punya.campakkan maxis ko dalam sup bunjut.khe khe.jangan marah

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

hahaha..kak ina..lawakkk la..tpi kak kat tempat blaja saya kat ganu celcom lembap lak..maxis laju

filzahtismail said... Reply Comment

haah nas . skg bb aku pon lmbap giler nk mampus . pkai bb yg x reach kuota pon still lembap . gram tol aku .

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

tau takpe...aku selalu laju je kalo dah hbis kuota pon..ni lembap sgt..geram aku