Lagi Kes Remaja Comolot | The Nazirah Mktr

Dec 10, 2010

Lagi Kes Remaja Comolot

Sumber Video : YouTube
Tengok video tu, kes remaja comolot di kawasan publik.

Lagi kes comolot remaja. Apa nak jadi tak tau la org negara aku (tak mau sebut nama negara, maluu). Kalau orang luar negara nak buat video porno ke nak comolot ke, lantak mereka. Tapi yang dekat negara sendiri ada kes macam ni, aku tak paham. Aku pon bukan baik sangat, kadang2 ada jugak terlucah. Tapi kan, jaga la perilaku tu sikit. Ishhh, ni mak nak marah nih. Dulu kawan2 aku waktu sekolah Balik Pulau, nak balik Penang dari Ipoh, naik bas express. aku tak ikut time tu sebab abah hantar balik. Dalam bas, mereka cerita ada kapel baikkk punyaa dok beromen. Dah la ada pelancong luar negara. Siap buat bunyi lagi. Siang2 hari lak tu. Pandai sangat kot. Kawan aku cakap dia siap rase nak nangis lagi, ye la, nama pon budak sekolah, hati otak akal suci bersih lagi. Tetiba tercemar sebabkan orang tak senonoh tu. Okey, bye.
signature

6 Flowers:

Liyana Lunia. said... Reply Comment

hepppp mana u tahu ini remaja? HAHAHHAA

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@Liyana Lunia.

hahahah

tgk peluk2 bagai tempat publik, tau la remaja..kalo laki bini, mesti buat dalam bilik..HAHAHAHAHAH

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@twinkle twinkle

hahah..biawak la ..;p

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@sizuka[Izzati]

tu biawak yang gatai..hahaha