(Siri Kenangan) Beg Kulit Emak | The Nazirah Mktr

Nov 15, 2010

(Siri Kenangan) Beg Kulit Emak

Salam,Cantik tak ini beg tangan?.Hahha, vintage tak? Genuine leather ni, jgn main2..Leather ape tak tau, tapi halal.Heh. Ni beg arwah mak, abah belikan <3 .. Jumpe balik setelah menggeledah almari baju lama kat belakang rumah. Tegar betul bile bab-bab menggeledah barang, cam penyiasat je. Okey, ni beg aku amik balik sebab la ni kan budak-budak dok mencari-cari beg vintage kulit. Aku kan suke terpengaruh dgn gaya org, tpi nak membeli, mak aii, MAHAL!



So, bile ada barang warisan macam ni, guna je la. Tak perlu beli dah :) Ingt lagi kecik-kecik tgk mak pakai beg ni, nampak cam besar je beg ni. Bile jumpe balik, rupanya kecik je. Tapi takpe, kalau tak pakai pon, boleh simpan. Dan kami anak-anak mak rase bangge sebab beg ni tahan. Walaupon dah berapa tahun tak guna, beg ni tak rosak or dimakan serangga.

signature

7 Flowers:

nabilah_2908 said... Reply Comment

fesyen lama2 semua dah kembali semula kan..? :)

mmg trend skrg org pakai beg macam ni.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
REUNION

aYu said... Reply Comment

sling beg~
yaw..
i like..


Mari Berbicara Hati ke Hati,
Keretapi Lari

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@nabilah_2908
haah..memg datang balik trend sling bag ni..nak beli memg mahal..

kak ina mail said... Reply Comment

Teringat pulak pergi dinner company 1996 pakai beg sebijik cam ni.budak -budak sekarang tak berminat sangat beg cam ni.

naulofah said... Reply Comment

suke beg camni..ingat preloved item yang nak di jual..hehe..nice bag..suke2..

jom baca dan komen entry terbaru when everybody talk about him..me??