Gaji Terkumpul Dalam KWSP | The Nazirah Mktr

Nov 27, 2010

Gaji Terkumpul Dalam KWSP

Salam.
Aku nak tunjuk, aku dah dapat gaji setelah setahun bape bulan entah berblog di Miss Durian Runtuh. RM51.72. Heh, korang nak tunjuk korang nye ribu-ribu, unique visitor pon ribu-ribu, takpe, aku rendah diri, tunjuk aku nuffnang nye RM51.72. Kalau ramai kate nak kumpul untuk kawin, aku pulak nak kate aku nak kumpul buat pencen umur 58 tahun nanti. Gilo kau nak tunggu lagi 37 tahun. Kakah, sekali hilang tibe-tibe duit pencen waktu ko umur 58 tahun, lagi naya (?). Heh, agak2 kalo letak nuffnang kat Tumblr untung tak (?)

signature

10 Flowers:

aYu said... Reply Comment

kita baru RM13.
hahahahha..
hampes.

Mari Berbicara Hati Ke Hati :
New Entry : My Farewell Message

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@aYu

takpe..lame2 naik la tu samapai ratus2..hihi..kite pon jenuh la tunggu

sizuka[Izzati] said... Reply Comment

whoah byk jgk la tuh.kehkeh.duit nuffnang kite bru stat taun ni.taun b4 nih mcm haremmm ckit sbb mls update.kehkeh~

syafiq.net said... Reply Comment

aku gak yang dari dulu 4 hengget :p

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@sizuka[Izzati]

heheheh..tau takpe...ni naik pon sebab dalam 6 bulan ni rajin update..kalo tak..emm

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@syafiq.net

hahahah..okey la tu...cepat2 update belog

ARC™ said... Reply Comment

tumblr lg senang muncul nuff...aku rase laaa

xcaye tgk ni ...konfem ade at least 1
<a href="http://sharing.arcx13.com>ARC|Sharing</a>

Rose said... Reply Comment

ahahaha.. TAHNIAH! dah boleh dapat cek! hehehe

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@ARC™

serius?? emm, memg dah letak pon..hihih. :)