(Siri Memori) Kad Nama/Name Card | Miss Durian Runtuh

Nov 14, 2010

(Siri Memori) Kad Nama/Name Card


Salam, Sambungan siri memori..Hihik..Semangat ye ko Naz. harini cerita pasal kad nama or name card. Zaman sekolah rendah sampai menengah, sume kawan-kawan ada. Sape takde memg ketinggalan zaman kanak-kanak..Hahah..kejam..Aku salah seorang PENJUAL kad nama ni.Hah,jangan main-main, walaupun takde bakat petah berkata-kata, aku ada bakat pengaruh orang. Aku tunjuk katalog, cakap lebih kurang, cepat je kawan order. Bab nak bayar, aku bangge ngn kawan-kawan aku, takde yang kaki ngelat tak mau bayar. Aku leh consider la, takkan nak paksa org bayar, nama pon budak sekolah. 1 set RM3. Kalau penuh 1 borang boleh dapat 1 set percuma. Mula-mula aku letak la nama aku kat bahagian percume, pastu kakak aku cakap, bahagian percume tu letak nama kawan, so boleh untung RM3. Betul gak kan..Hihi..Orang yang membawa aku ke landasan perniagaan kad nama ialah kawan aku Nur Aliah Fatin & Nur Insyirah.

11 Flowers:

Unknown said... Reply Comment

hahaha.. same la aku dulu pun jual bende ni..

Anonymous said... Reply Comment

assalamualaikum..
saya mmg tercari2 kad mcam nie.. sekarang masih ada jual ker? klo ada lat mana saya bleh dpt eh?
terima kasih

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

@Anonymous

waalaikumsalam..he, saya tak jual dah. lagipon semua alamt syarikat ni pon tak simpan..tak tau ada lagi ke tak..kena tnye budak2 sekolah la..

Mr.Kerro said... Reply Comment

dulu prnah ada gmbr kereta..heheh..mmg nostalgia btul...

NOR SYAZWANI said... Reply Comment

Akak, Akak tahu tak macam mane nak buat kad nama nie?? kalau akak tahu boleh tolong ajarkan?? kawan2 saye tu kedekut ilmu lah kak.. diorang taknak bagitahu.. :(

NOR SYAZWANI said... Reply Comment

Assalammualikum akak, akk tahu x macam mane nk buat kad nama nie?? kalau akak tahu..boleh tolong ajarkan? kawan2 saye tu kedekut ilmu lah kak, diorang x nak kasi tahu.. :(

Anonymous said... Reply Comment

Nak jual semula kad ni ada contack number syarikat percetakan dia tak?