Kenduri Bersunat | The Nazirah Mktr

Nov 19, 2010

Kenduri Bersunat

Salam, esok kat rumah ada nak buat kenduri. Anak sedara yang pkai songkok tu nak bersunat. Esok kenduri, bersunat betulnya hari Ahad. Hihi, mesti berdebar-debar kan. Hoho..Sume upah org masak je, katering. Masak daging/ayam kurma, nasik minyak, ada bubur anak lebah dan tatau ape lagi. Hihi.. Ni la punca aku balik lmbat ke UMT, padahal tak sedar diri nak dekat exam. Biaq pi la, aku takde perasaan bile kat rumah,nanti dah balik UMT, baru nak kalut tengok isi buku. ;p. Kepada anak buah Chu, Muhammad Akmal Bin Zulkarnain Shah (panjang betui la nama!) , semoga bertabah.Mesti tak sakit, hehe, sekarang guna doktor bertauliah, mesti cepat baik. Tak macam dulu. (Aku main agak je!).Rezeki dia nak sunat, haritu opah belah mak dia bawak jalan-jalan naik kapal Star Cruise. Jangan main2. Aku pon tak penah naik kapal tau, naik sampan penah la.
signature

2 Flowers:

~amalina~ said... Reply Comment

adek aku pun bersunat esok naz!!hehe:P

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@~amalina~
loh, ye ke..hihih

ade kenduri gak la

kite same