LoveBagLoveBag | Miss Durian Runtuh

Jan 28, 2011

LoveBagLoveBag

Salam. Sebagai seorang perempuan sejati, aku ada tabiat suka beli-belah bila time banyak duit dengan membeli barang-barang kehendak sendiri seperti beg, baju, seluar, tudung bawal, selendang, cekak,pin tudung, kasut dan lain-lain. Aku suka beg, selain kasut, cardigan & baju-baju comel. Serius, kat rumah boleh kata, almari tu, banyak beg aku. Dari beg yang beli time kerja partime dulu sampai beg masuk U ni aku simpan. Cuma sebelum berpindah haritu, aku ada buang mana beg-beg yang dah tak boleh pakai.
Sebab tu abah aku bising, asyik membeli beg je, kakak aku lak perli kata, "miskin kalau orang yg asyik nak ikut trend ni" dan macam-macam lagi. HE HE.
Okey, sebenarnya nak review pasal satu blog jual beg. Beg dia semua comel-comel & vintage la. Harga standard la RM40-RM60 macam tu. Tapi serius comel.
Beg polka dot berwarna-warni. Aku sukaaa polka dot. Bentuk dia macam briefcase, macam beg org keje pejabat.

Beg bolat-bolat, macam roda. Serius bentuk pelik-pelik beg dalam LoveBagLoveBag ni, tapi kawaii!

Beg bunga-bunga lagi. Aku suke bentuk dia, ada reben lagi. Kenapa la kat kedai tak pernah ada beg macam ni. :(

Beg Heart, jatuh cinta aku tengok. Tapi tinggal warna hitam putih je. Warna pink ni dah habis -_-"

Beg bunga-bunga. Cantik sangat!

Beg-beg dalam LoveBagLoveBag di kebanyakan nya limited edition, cume ada satu sahaja tak silap aku. Yang penting lawa,comel sesuai dengan usia remaja dewasa cam aku. Ehh, yang dah dewasa sepenuhnya pon leh pakai apa. Tak kire usia. Aku mula jumpa blog ni dia ada buat cabutan bertuah menang card holder. Tapi sebabkan aku kurang tuah, aku tak menang. Tapi LoveBagLoveBag murah hati bagi aku baucer RM3. HE HE. Cepat la beli. Aku tak sampai hajat lagi nak beli.

16 Flowers:

Amalina said... Reply Comment

aww..x sgup kot nk pkai..unik gila shape diaa...

F_H said... Reply Comment

aku lagi tak sunggup nak pakai.. hehah

nabilah_2908 said... Reply Comment

alahai...cute nya yg ada ribbon tu..huhuh... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
AYAT 1000 DINAR

Anonymous said... Reply Comment

lawanyeee...
nk beli.
xde duit:(

niesz said... Reply Comment

cantik nye, comel2 plak tu..hehe..suke tgk.. :)

BSZ said... Reply Comment

nice design!! suke jugak. thnx 4 review. i'll go check out the blog. heheh :)

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

@LinE PuTih LiNe HiTaM

wat pe ko nak pkai..nanti jambu, aku jeles kang..heheh

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

@~amalina~

sebab unik sgt tu aku nak pkai sgt33..heheh...suke gile tgk, comel habis la

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

@lionteen

same la kite..nak beli, tpi duit byk nak guna lagi..huhuhu

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

@niesz

kan kan kan..suke gile tgk beg2 ni..geram..rase cam kanak-kanak

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

@BSZ

welcome :))

pegi la tgk, beli pon boleh..hehe..serius cantik & kawaiii

Nursyahda Faiqah said... Reply Comment

comelll...

tapi x suke pakai pon..

hehe :)