Blog Rosak | Miss Durian Runtuh

Jan 21, 2011

Blog Rosak

Salam. Hangin betul la kepala aku ni. Tengok header aku dah rosak. Kalao mate aku je rabun, mungkin takpe.Tapi kalau orang lain pon tengok bende yang sama gak, memg aku hangin. Korang tengok header aku KABUR BLUR-BLUR tak?
Kalau ye, sila respon. Dulu dah pernah rosak sekali, nasib baik ada backup, tapi kali ni aku tak buat backup langsung! Yey, mari lah bergumbira dengan kepandaian aku.
Ni nak bertukar jadi josh ni cam baby comel ni. HEE, okey la blog, aku malas nak godeh-godeh kau. Banyak kerja lagi nak buat. Baik buat kod JSP dari kod HTML.


Eii, comel la josh ni, rase nak makan. HA HA. Melampau tak, orang makan josh, ehh, comel sangat!!! NAK KAWIN la pas PITA nanti. HEE.

Macam sedap ayam KFC ni. Cium sikit! Muaah!
Photo Courtesy : LiveandLaugh

17 Flowers:

Cik Ina Do Do Cheng said... Reply Comment

makcik , ingat header makcik je rosak.rupanya ko pun kena.Makcik dah buang header.mencikk.

puteri ain said... Reply Comment

penah gak kena mcm tu..stress lak aii..
ehem..sedap ayam tu..lapar la pulak..haha

Anonymous said... Reply Comment

kawen wajib jempot aku.
ak nk jadik pengapit, penyepit, penyebok, hehe

Bob Merley said... Reply Comment

aku kene buat backup jugak la ni :)

syafiq.net said... Reply Comment

mana ada rosak, ok je. gambar ko yang kecik bebeno. lepas tu ko resize dia kepada saiz yang besar memang out la

saiz asal gambar 400x133

ko resize 760x253

so ouput dia memang akan kabur macam tu la.

p.s kalau gambar yang besar ko kecikkan tak jadi masalah tapi kalau gambar kecik ko besar kan memang output dia kabur ayam la :D

sila betulkan saiz gambar tu.
tak pun sila kecikkan saiz ruang lingkup banner dekat css
Header1_headerimg tu.

Anonymous said... Reply Comment

x bape nk prasan naz sal header tu.
lionteen pun rabun ni.
hehe
sbr yek..

nk kawin jugakkk

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

@Cik Ina minat Do do Cheng

tak sanggup teman nak buang header ni kak oiii..huhuhu

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

@puteri ain

hehe, memg stress ain..hhehe

dap kan..tringin ni..yumm!

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

@Anonymous

ko datang la sue..sume ko jadi..tukang basuk periuk belanga sekali tau..hehehe

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

@Bob Merley

bek buat backup dari skrg..huhuhu..kalo jadi pape senang

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

@syafiq.net
tau2..tapi masalahnya gmbar asesar la..takpe2, nanti aku edit jadi besar gila..kalo jadi cam ni gak,aku memg kena perbetul css dia la. -_-"

thanks senior :)

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

@lionteen

sabar la ni..tgk kecik je header tu..huhu..lionteen gatal nak menikah!!!yeay! hee

syafiq.net said... Reply Comment

@❤NazirahMoktar❤

no hal. kalau dapat gambar yang besar aku rasa ok dah tu :)