Kasut Sporty Bercorak Bunga | The Nazirah Mktr

Jan 14, 2011

Kasut Sporty Bercorak Bunga

Salam. Kasut di bawah sangat comel. Mahu sangat-sangat la. HEE. Terjumpa ditumblr Sue Kawaii. Rasa nak curi je, rasa nak cari je, rase nak beli je, rasa nak tunjuk kat sume orang kalau aku ada kasut nih. HE HE. Aku memang suka kasut yang lain macam kot. Macam kat sini. Bukan nak pakai kasut tumit ke, wedges ke, eeh, betul ke eja wedges ni, macam cheezy wedges lak. Kasut perempuan ke. Wee, nak kasut baru!

~Ni la lumrah hidup sebagai perempuan bernafsu 9~

Kasut tinggi macam ni, aku pakai time kawin nanti, tu pon pakai 2 3 jam je aku sanggup -_-"

Photo Courtesy : PinkonPink & Flickr
signature



12 Flowers:

☺[ai][sUmi]☺Chan said... Reply Comment

bekenan jugak.. kat mana nk cari ye?

lionteen said... Reply Comment

lionteen suke yg tggi tu.nak sebijik mcm tu.hehe

niesz said... Reply Comment

2nd pic tu cantik la..comel giler!

nabilah_2908 said... Reply Comment

boleh request kalau nk kasut mcm ni..

tp painting punya la..pernh dgr tk pasal studnt2 uitm yg terlibat dlm aktiviti melukis ats kasut kanvas..thn jual on9..?

akk lupa la nama web dia..rasanya harga berpatutan.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HEADER BARU

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@☺[ai][sUmi]☺Chan

tak tau la..kat malaysia jarang nak jumpoe kasut macam ni melainkan handmade..

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@lionteen

cari la cari la cari la..pkai gi kelas..heee

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@nabilah_2908

tau2..tpi tak pernah nak usha..hee..kalo murah okey la kan