Mari Rindu Family | Miss Durian Runtuh

Feb 15, 2011

Mari Rindu Family

Dah lama tak tulis pasal family. Tapi aku tetap ingt keluarga aku setiap masa okey. Dah sebulan lebih tak jengok abah ngn family aku. Abah aku tak berapa sehat sebab bahu abah sakit. Dari cuti semester lepas lagi bahu abah aku dah sakit. Dah buat terapi, dah berurut, tpi tetap jugak sakit. Call baru-baru ni pon, abah cakap sakit lagi bahu dia. -,- Semoga abah sehat balik, tapi dengar sore abah macam gembira je. Itu pon dah buat hati aku senang. Nanti bulan depan, Lah balik, InsyaAllah.


Rindu jugak kakak aku sebab selalu bile balik Ipoh, mesti kakak aku selalu bawak gi jalan-jalan, pastu kakak belanja makan, pastu shopping, pastu sembang-sembang, pastu bila ada tak kena sikit, gaduh. HAHA. Walopun kadang-kadang bergaduh,pastu mesti okey balik. Rindu jugak Yob, Nyah, anak-anak buah, kak-kak ipar. Rindu jugak anak angkat makcik aku. HEHE. Sape kah, anak angkat makcik aku ada 2. Jantan dan betina. Nape jantan dan betina, sebab spesis nya adalah kucing berbulu tebal, mesti dah comel dan gemok! Yeay.

3 Flowers:

niesz said... Reply Comment

xpe2..nnti balik ley borak pnjg ngn fmily.. :)

nabilah_2908 said... Reply Comment

hrumm...harus la rindu pada family kan..?

tkpe tk lama g dh nk balik..leh lepas rindu puas2. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLOG REVIEW : SILENT READER