Doodle.s Comel Buatan Tangan | Miss Durian Runtuh

May 23, 2011

Doodle.s Comel Buatan Tangan

Assalamualaikum. Ce tengok header tu. Heheh..Comel kan. Aku teruja bila baca blog Ryna a.k.a The Pink Gajah Story pasal seorang talented pembuat doodles yang terima request free buat doodle. Memang aku tamak, so cepat-cepat request doodles secara sopan santun. Ye la, dah kau nak guna kidmat kreatif orang secara percuma, harus la berbudi bahasa kan. Tapi kita dengan semua orang perlu berbudi bahasa kan. Okey stop bagi nasihat. Tengok comel x doodles gadis bertudung makan durian. Itu saya la, Miss Durian Runtuh. Cuma sebabkan aku just suruh Amalina a.k.a Mel ni buat doodles ikut suka dia, so, doodles aku ni cam kurus la kan. HA HA. Okey la, mengikut entri terbaru Mel ni, dia just terima request doodles BIASA untuk first time sahaja. Kalau doodles kedua kena caj RM5 okey. Hah, kalau nak request tu sila la mintak dengan berhemah okey, sementara Mel ni bermurah hati nak bagi. Nanti kalau dia dah sibuk, tak merasa pulak. Selain Mel, yang ada jual doodles comel also Belog Cap Ayam. Serius kreatif la dorang. Aku kagum.



Okey, Mel ni guna pen saja. Okey,aku guna pen ke pensil ke hape ke memang kematu la lukisan aku. Tapi gigih jugak buat kan.
Hijau lagi. Hehe. Part durian tu memg comel. Muka dia lak macam teruja makan durian kan. Ish, sedap lak kuah durian celup roti Gardenia.
Okey, untuk tempah doodles sila Klik. <3
Hari ni kerja luar ke Taiping. Serius penat. Tapi sentiasa bersyukur sebab ada Shazwani Saman yang praktikal sekali. Minggu lepas pergi Sg Siput & Kampar. Aku rasa cukup 3 bulan Telekom seluruh Perak kami jejak.

8 Flowers:

NIA said... Reply Comment

wah comel~!pandai betul dia melukis.hehe.

Anis said... Reply Comment

arghhh comel la durian itu. tbe2 rs tingin nak mkn pengat durian. nyum2

nabilah_2908 said... Reply Comment

alahai...comel nya... ;)


jom ke APA KATA HATI pulak ;
PAKAI BOTOX KE ??

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

@Ninie

tau takpe..comel kan..rasa teringin lak

myzaali said... Reply Comment

ok la tu, dari myza reti lukis atas buku jer. hehe.. keep it up!

btw, thanks for wish beday myza!
mwah!

hoyahadis said... Reply Comment

cut nye..untungla bole design sendiri..he..he..klu akk gune brushes..cop je..(^_^)tp nk belajar jugaklah..ha..ha..
Cara menggunakan photoshop photoshop brushes"