Nur Kasih The Movie | The Nazirah Mktr

May 7, 2011

Nur Kasih The Movie

Assalamualaikum. Hai, tak sabar tunggu nak tengok Nur Kasih The Movie.. HEE. Seronok ke tak seronok ke sedih ke tak sedih ke, hati aku debar-debar nak tengok. Sebab dulu aku sangat berdebar-debar tiap kali tengok Nur Kasih, darah tinggi semua ada waktu tu. Nantikan 19 Mei 2011.

2 Flowers:

fybest said... Reply Comment

huh...tak suka...xleh nak tgk kat wayang T___T

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@fybest

takpe fai..nanti ko tgk kat tv je..mesti ada kuar tv punye nanti waktu raya ke tahun depan ke..hehe