(Siri Kenangan) Scooby Doo di Google | The Nazirah Mktr

Oct 31, 2010

(Siri Kenangan) Scooby Doo di Google

Salam,
Hari ni bukak2 Google, ada gambar Scooby Doo, rupanya untuk sambutan Halloween mereka. Okey, sebenarnya nak cite pasal Scooby Doo. Walaupon kartun tu tahun 70,80-an, tapi tetap suka. Aku suka yang laki kurus pakai baju hijau tu, sebab dia kurus kering ditambah pulak penakut, sama macam Scooby Doo, si anjing coklat tu. Comel la! Waktu kecik2 bukan paham pon apa dia cakap, tapi paham sebab tengok je apa kartun tu buat. Yang bestnya, kartun Scooby Doo ni sume pakai seluar boot cut, ye la, tahun 70,80-an kan.Zaman Hail Amir ngn Uji Rashid. Okey, bye! Hahah :p





Nanti nak tulis pasal Sesame Street lak.

4 Flowers:

syuE said... Reply Comment

hahahaha!! ak p0wn pasan gak g0ogle tukar templet..hehe..comel k0wt! seb bek mesia ta celeb halloween!

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@syuE betui2..google memg selalu buat tema kalo ade perayaan or sambutan ape2..kalo mesia ade halloween, naya tu..hahaha