Gadis Melayu | The Nazirah Mktr

Oct 29, 2010

Gadis Melayu

Salam,
Tadi kami tengok Gadis Melayu musim ke-3. Yang juara adelah Rina Salleh. Lawo lah semua, cime fesyen tudung mereka pakai adelah pelik. Berlilit2 cam org pegi sawah padi..Opps, sori kepada juru tatarias Gadis Melayu. Hahah, kalo mereka pakai tudung macam gambar Rina Salleh kat bawah ni, baru la elok ;) Tahniah semua. Saya suka Afeeqa Hazwani, sebab saya selalu stalker gambar dia kat Facebook. Tapi dapat top 5 pon dah dikira bagus dah. Tahun depan nak masuk la, tapi tak reti masak plus susah nak buat keja-keja kebajikan nih ha..Humm, ni gadis bandar nih!

Sumber gambar : Google & Chenta Oh Love