Cantik Betul | The Nazirah Mktr

Jul 24, 2011

Cantik Betul





Cantik betul orang dah kahwin. Tambah-tambah orang yg memang dah cantik ni. Macam Shaz cakap "Naz, kalau muka kita makeup pon, kita nampak lain". Suka tengok baju pengantin sekarang ni, banyak manik-manik, labuci-lauci, kain lace, veil cantik, tudung cantik.

Bila tengok orang pakai baju kawin cantik-cantik, mula fikir, time diri sendiri nanti, mampu ke? Ada ke saiz nak sewa baju? Ke nak tempah je? Haha. Okey, close enough! Berhenti berfikir perkara yang makan masa 4 5 tahun akan datang.

Photo Courtesy : Beautifulnara

2 Flowers:

Nini Hartini said... Reply Comment

kalau akak dulu, guna jubah. jadi buat sendiri. beli kain yg blink2 sikit. hehe.. then veil sewa kt butik pengantin.

shAzwAni sAmAn said... Reply Comment

muka automatik jadi mcm artis oke :)