Beg Raya | The Nazirah Mktr

Sep 8, 2010

Beg Raya

Salam Ramadan.
Semalam pukul 6.30ptg saya pergi Jusco sebab nak berbuka puasa dengan cik abg,makan KFC. Sedap, berselera makan. Pas makan, jalan-jalan kejap, pergi masuk tempat barang-barang Jusco, tempat beg. Kan saya kata nak beli handbag kan. So, sebab jam dah pukul 8 malam, perlu lah membeli secara cepat sebab nak kejar masa nak balik. So, bila tengok ada 50%, terus ambik dan bayar.Hahah..
Okeh, beg ni ada tempat letak duit rayeay kat depan nya, mudah la teman nak kutip duit rayeay nanti.Terima Kasih En. Abah, bagi duit.
Photobucket

8 Flowers:

lionteen said... Reply Comment

beshnye dpt beg br..
lalalala

✿NAZIRAH✿ said... Reply Comment

@lionteen hihi...ni handbag pertama tau...hihi

'AQILAH said... Reply Comment

waa cantik ! duit raye kasi penuh la macam ni :D

nabilah_2908 said... Reply Comment

nice...

pas ni leh la penuhkan beg dgn duit raya...

biasanya maikn banyk umur...makin tinggi nilai duit raya tul tak..? hehehe..

tp bila dh strt keje....habis semuanya....kite lak yg kena memberi..dh tkleh jadi penerima dah...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BUAT KALIAN SEMUA

sizuka[Izzati] said... Reply Comment

whoah.siap ada beg nk kutip duit raya.kekekeke~

✿NAZIRAH✿ said... Reply Comment

@'AQILAH hahah...dah besar, duit raya tak tau dapt byk ke tak..

✿NAZIRAH✿ said... Reply Comment

@nabilah_2908 haha..betul3...time tak keje lagi nih, boleh la kintk2 lat abg ngn kakak

✿NAZIRAH✿ said... Reply Comment

@sizuka[Izzati] besa lah...fikiran budak2 lagi..kihkih