Icon Buat Kami Sakit | The Nazirah Mktr

Sep 11, 2010

Icon Buat Kami Sakit

Salam Syawal.
Amacam rayeay? Best? Saya pon best sebab cuti panjang. Dapat jumpe sedara-mara. Dapat duit raya banyak. Dapat makan banyak. Best, happy, gembira.
Tapi tengok kaki abah saya. Kesian tengok ;(. Sebelum saya balik cuti hari itu, abah saya jatuh moto, masuk longkang,semua gara-gara moto skuter Icon tu. Kalau tertekan minyak, terus dia laju. Habis baju kotor dan motor bercalar, brek patah. Tengok kaki, sudah bengkak. Tapi abah gagah lagi nak bakar lemang dan masak lauk di bantu makcik, abg2 dan kakak saya.

p/s : Aku fobia nak bawak motor, sebab aku org pertama yang masuk longkang bawa Icon tu.

:girl_1::girl_1:

8 Flowers:

Nik Syafiq said... Reply Comment

tukar la moto tu....bhya....xpun baiki jer

✿NAZIRAH✿ said... Reply Comment

@hamzah ian selamat hari raya...hihi :)
datang lagi byk kali, nak bagi makan sebalang tat nenas..

kak ina mail said... Reply Comment

Gambar abah je.gambar nazirah mana ngan family yang lain.tulah tak nak datang rumah akak, kalau tidak boleh makan kuah kacang .khe khe

✿NAZIRAH✿ said... Reply Comment

@kak ina mail takde tgkap gmbar tahun ni kak...sibuk..kihkih

nabilah_2908 said... Reply Comment

kesian kt abah nazirah..

hmm...apa kata tukar saja moto tu..

sy pun fobia naik moto...sejak dari dulu lagi...takut jatuh..huhu.. ;)

SELAMAT HARI RAYA :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
RAYA PART 1

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@nabilah_2908

emm, entah la..mungkin dah nasib nak kena kan..huhuhu