Rindu Orang Jauh | The Nazirah Mktr

Sep 21, 2010

Rindu Orang Jauh

Ni gambar candid raya tahun 2005, aku form 4.Dalam gambar ni, abg ketiga, Yang je takde, sebab tengah ejas kamera. Rindu gila la kat family kat Ipoh, walaupon, kadang-kadang bergaduh manjee ngn kakak aku, aku tetap suke..Hihi..Cepat la habis setahun ni. InsyaAllah ;) Wei, kakak aku diet, Melin pon gatai nak diet. Tak leh jadi nih. Cam mana aku nak dapat balik badan waktu form 4 dulu-dulu. Exercise pon tak, asyik makan je. Hadoi -_-'
p/s : Kepada Zarini, sekiranya anda membaca entri ini, sila lah pulang ke pangkuan aku semula di Terengganu..heheh.Kau pon termasuk rindu orang jauh aku tau!

Graphics

4 Flowers:

~amalina~ said... Reply Comment

hahah! aku taw naz..ko rindu zarini...nnti dier blk ko cium dier puas2 erk..:P

ajid said... Reply Comment

nice family gathering. selamat hari raya. =)