Zoo | The Nazirah Mktr

Jul 7, 2010

Zoo

Salam. Kelmarin I pergi Parade dgn abg I tgk wayang cite Zoo. Best, lawak. Sementara nak tgk wayang kan ade byk iklan. Sume iklan filem best2; Senario Asam Garam, Jangan Pandang Belakang Congkak 2 & 4 Madu. Ahhh, tak sabar2 nak tunggu raya sebab sume filem ni tayang waktu Aidilfitri. Filem Zoo ni kelakar jugak sebab sume pelakon komedi kan; Lan Pet Pet, Azlee, Bob Lokman & Angah RL. Mengisahkan Lan sebagai Ad yg boleh bercakap dengan binatang dalam zoo. Yang buat lawaknye lagi, sume binatang ni ade yg loghat cina la, kelantan la dan memg comel2 la..Hihi..I like Ipoh Parade!!


:littlegirl1::littlegirl1:

5 Flowers:

meo188 said... Reply Comment

ipoh parade best?

jj lg best :D

'AQILAH said... Reply Comment

zoo..:) berape bintg utk zoo ?

~amalina~ said... Reply Comment

uit naz..baru baru eeh..haha
nak tegur baju jer..kahkahkah..

sizukaDeboss said... Reply Comment

wah.nak tengok jugak.huuu~tp dekat sini takde-__-'

✿NAZIRAH✿ said... Reply Comment

meo: 2 2 best...hihi

qilah: emm, 3 bintang je...hihi

sizuka: takpe, download aje..hihi

melin: cantik tak>>.:p