Keluarga Datang Terengganu | Miss Durian Runtuh

Jul 25, 2010

Keluarga Datang Terengganu


Salam.Hai,saya gembira hari nih.Hihi.Abah,Kakak,Kak Ipar & Makcik saya datang Terengganu melawat saya.Gembira seperti kanak2 je rasa.Family saya datang sini sebab ada sepupu saya kawin dgn org Kelantan, so alang2 dah datang Kelantan, terus ke Terengganu, melawat saya.Hahah. Ayat skema cam baca berita je.Okeh, mule2 kami pergi makan lunch kat Nasi Kukus Alias Sempoi. Abah & makcik teringin nak makan kat situ lepas tgk Warung Kita, Farouk Hussin pergi situ. So, try la.Okey la, boleh tahan,tpi ramai org sebab hari ni ada Majlis Konvokasyen kat UMT. Then ,kami pergi Pasar Payung & Taman Tamadun Islam. Rase seronok je sebab family datang melawat saya. Hahah, saya teruja lah!Okeh, habis ayat skema. Nanti ada gambar, aku tunjuk kat blog nih.
Image: Google

0 Flowers: