Suka Sepah Lagi | Miss Durian Runtuh

Jun 25, 2011

Suka Sepah Lagi

Assalamualaikum.Okey, semalam tak tengok Maharaja Lawak sebab tak meriah.Tak meriah sebab apa,sebab takde orang kat rumah nak bergelak ketawa kuat-kuat dengan aku. So,masuk bilik,tido.Pagi-pagi bukak Facebook tengok SEPAH JUARA MAHARAJA LAWAK. Suka Sepah dari Johan sebab Sepah tiap minggu lawak. Jozan pon lawak, tapi adakala tak lawak jugak. Jambu pon sama, kadang-kadang lawak gila,kadang-kadang tak faham langsung.

Sepah bawa pulang RM350,000 dan sebuah trofi.

Ada orang cakap lawak Sepah konsisten dan mudah untuk faham.Betul-betul tu, sebab truly Malaysia la katakan lawak dia. Dalam Sepah, aku paling suka Jep sebab dia pandai nyanyi dan paling lawak antara 3 orang tu.



Lagi satu kekuatan Sepah sebab dorang ber3 , ada banyak idea nak berlawak kan. Berbanding 2 dan sorang. Boleh pakai tak teori aku.
Dan lagi, dorang pandai guna kelebihan dorang iaitu menyanyi. Sebab tu bila tengok performance dorang, rasa cukup la 3 rasa; rasa lawak, rasa terhibur dan rasa best. Yehaa, rasa berbaloi aku tak sms Sepah sebab akhirnya Sepah menang jugak.

Sumber Gambar : Tumblr

2 Flowers:

filzahtismail said... Reply Comment

aku pon suke sepah. + jozan. tgk byk2 kali pon x boring. hehe

♛ Kerani Sekolah ♛ said... Reply Comment

fatin, tau takpe..serius sepah ngn jozan la the best.nabil ngn jambu tak bape sgt la