Kelegaan Musim Panas | The Nazirah Mktr

Jun 6, 2009

Kelegaan Musim Panas

Tgh mlm tdi,dlm pukul 12 lebih,tgh2 tgk tv,kite telah mendapat idea untuk mengisi masa..Sebab belum rase nak tido lagi..Terus menutup tv dan pegi ke dapo..Hikhik..Nazirah nak buat aiskrim..Sebelum ni akak suruh buat,bgi alasan...Hikhik
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mule2,membuat 1 jug air milo..Bungkus2 dapt 11 tongkol aiskrim..Cewaah,mcm dah seronok membungkus2..Nazirah memg gedik..
.
.
.
.
.
Lepas tuh,buat air sirap 1 jug lagi..Bungkus pendek2,dapt 11 tongkol aiskrim jugk..Aish,apesal merah sgt sirap ni..Takut nak makan..hikhik..Nazirah terlebih taruh pewarne le tuh..
.
.
.
.
.
Siap dlm pukul 2 pagi..Amacam,bergune jugk waktu2 lapang kite di tgh mlm..Kat dapur tuh,macam2 bunyi lar..Cawan tergolek lar,gelas terguling lar..Nasib baik Abah tak terjage..Hikhik..Ape2pon,korang nak??..Buat sendiri la..Hikhik..n__~
p/s: dok rumah sewa nanti,ade mase,nak buat eskrim..kihkih

10 Flowers:

haruan tasek said... Reply Comment

wah ais krim. ingat aku masa mek selalu buatkan ais nie...

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

Haruan tasek://same lar kite,mak kite dulu pon selalu buat..hikhik

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

~cik manis~://mau ker?meh amik meh..hikhik

Dana Telco said... Reply Comment

nak aiskrimnya, minta 1 miss. :)

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

dana telco://boleh2..amik byk pon boleh..hikhik

cik nana~ said... Reply Comment

sedap nih... tolong pos utk cik nana ye

SyafiQ said... Reply Comment

hah..
tkenang zaman kanak2 ribena yg kiut dlu...he3
ari2 bli eskem seposen nieh..

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

cik nana://nak bape tongkol??hikhik

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

Syafiq://memg dulu2 seposen jer..skrg ni mau 20 sen sebatang ..hikhik