003 Deloo Mengtagged Kite.. | The Nazirah Mktr

Jun 2, 2009

003 Deloo Mengtagged Kite..


Merujuk gambar di atas: Baju pink:Deloo,Baju hijau:Miss Durian Runtuh

Deloo:Nur Adilah Binti Abu,7 November 1989-DoB-,Peminat Indie-Band,Anak Sulung-Tunggal+only Girl-

1.Apakah hubungan awk dengan die?
-Kawan suke-duke kite kat UMT..kihkih

2.5 impression terhadap die?
-Giler2 perangainye..
-Comel waktu mule2 menengok die di orientasi..kihkih..sekrg pon comel..
-Boleh berkongsi cerite & umpatan..n__~
-Die agak ganas+ayu,anak perempuan tunggal katekan..hoho..kalo die tak mau buat satu2,jgn dipakse,memg die takkan buat..
-Deloo ni manje sebenarnye,tpi dgn aku,ai,mane ntah manje nye..hihi

3.Perkara paling memorable die lakukan pada awk?
-Deloo tinggalkan kite tgh2 laut dalm kayak dgn abg yg jage kiteorg mase kat Pulau Bidong..aish,memg memorable betul..kihkih
p/s:die mabuk laut time tuh..

4.Kalo die kekasih awk,awk akan?
-Sekeh die,ade ke patut nak ngorat aku..Kekasih?no no no..hihi..

5.Kalo die jadi musuh awk,awk akan?
-Ngate die blakang2..kahkahkah..kite kawan kan deloo..

6.Kalo die kekasih awk,die perlu improve dalam?
-Eh2 soklan ni,kan aku da bilang,no no no tdi..Kami bukan les..huhu..

7.Kalo die jadi musuh awk,maybe kerana?
-Kite yg tak betul kot..T_T

8.Overall impression tentang die?
-Die memg pandai membace ape dlm pikiran kite,dan die ni tau je ape kite tgh tgk....Ye ke Deloo?hihi..My little ciut+crazy friend..

9.The most desirable thing to do to his/her?
-Nak pegi Genting Highland dgn Deloo..huhu..hari tu kan tak merase..

10.Apakah awk rase tentang pandangan orang terhadap awk?
-Kalo kite buat bende yg tak melanggar batas2,'eh,lantak aku lar'..Tapi kalo bende yg tak elok,'saye terime pandangan awk2 sume,saye sentiase perlukan teguran'..

11.The character of you for yourself?
-Kite ni suke bergurau senda kot..hihi..periang..

12.On contrary,the character you hate about you?
-Kuat membangkang..Cepat emosi..Kelam kabut..

13.The most ideal person you want to be with?
-Caring,lawak2,giler2, & sape2 jer yg nak kawan dgn kite..muaahh!!hihi..

14.For people who like you,tell something about them..
-Korang memg bertuah lar,korang memg comel lar,korang memg baik lar sebab nak kawan kite..huhu..

15.5 people you tag..
-Rasenye ramai da jawab tag ni kan..
+Kakak
+Fafa
+Anis Humayra
+Ayu
+Ashabul Kafi

Korang boleh buat tentang sesiapa yg korang RAPAT okeh..
Barrinha MaynaBaby

9 Flowers:

++deloOmeloO++ said... Reply Comment

bahahahha...
xley bla
pulau bidong memory
xmo ingat dah!!!
hehehe

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

hihi...aku nak ingt gak memori kat bidong..seronok ape..kihkih

sliper_jepun said... Reply Comment

wat semak jer dak montel 2 kt blog durian nih...
hahaha...

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

ceh,jahat lo..hikhik..bgitau sayang kamu nanti..

sliper_jepun said... Reply Comment

hehehe...
gtau per kt sayang sayer 2???

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

ade loh..kihkih..nanti bia deloo die merengek..hikhik

sliper_jepun said... Reply Comment

hahaha...
menggedik la kalo dier merengek...

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

deloo://bukan aku yg start..kihkih