Mencari Baju Kotak-Kotak | The Nazirah Mktr

Jun 13, 2009

Mencari Baju Kotak-Kotak

Hari ini,kite dengan kakak pegi ke GreenTown Mall...Kite pon memg suke pergi situ becoz byk kedai pakaian--tshirt,seluar jeans--..Kite berkate2 mahu membeli baju kotak2..Sekali ade baju Ladies kotak2..Ape lagi,dgn rakus,pegi mentry..
Tapi last2,kami beli jugk..Ngeng3~~Suke habiskan duit dgn bende berfaedah..


+Baju first di try+
+Kami bergaya+
+Baju kedua di try+
+Kami macam kembar beze 13 tahun+
+Kami lawa penuh bergaya+
+Hasilnye setelah mentry,amik baju lain+
Baju Kotak-Kotak

********************************************************
Kalo Sudi,Sile Komen Selepas Bace.
Kalo Tak Sudi Pon,Sile Komen Selepas Bace.
Hikhikhik..
********************************************************

14 Flowers:

haruan tasek said... Reply Comment

wah best baju kotak2... kotak tak nak beli sekali

xull said... Reply Comment

xnak beli suar pendek kotak2 ke? hehe

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

haruan:// suda byk kotak kat rumah..hihi..

xull://tak mau seluar pendek..hiihk

puspawarna said... Reply Comment

ok gak erk bju kotak2..
hik2...

:. aYu .: said... Reply Comment

waahh..ayu suke baju gini..
ada style beb..

hanisYGbaek said... Reply Comment

brkenan lak aii tgk bju kotak2 tuh,,
nk kna g cari stu laa..
hee~

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

hihi..hanis nanti cari lar satu..hihi

cik nana~ said... Reply Comment

wah... baju baruuuu
bau kedai! hehehe

sliper_jepun said... Reply Comment

kalo bajo da xley guner t kain dier ley wat men da...
hahaha

++deloOmeloO++ said... Reply Comment

huk~
aku da ade 4 baju kotak2..
hikhik~
mcm2 warne..;p

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

sliper://hah,main dam??hihi..cam best jer..okeh2..

deloo://waah,da bertambah baju kotak2 ko..hihi..nanti pegi kelas kite melaram same2..