Durian Makan Durian?? | The Nazirah Mktr

Jun 17, 2009

Durian Makan Durian??

Patut la hari ni takde selera nak sarapan..Rupenye abah nak beli durian..hihik..Abah ku hanye membeli 3 biji durian--Di Chemor katenye--Memang sedap,lemak,tpi kecik2..Takpe2,disebabkan sudah lame tidak menjamah durian,ku makan juge..
.
.
.

Nazirah Memang Suke Durian!!

********************************************************
Kalo Sudi,Sile Komen Selepas Bace.
Kalo Tak Sudi Pon,Sile Komen Selepas Bace.
Hikhikhik..
********************************************************

11 Flowers:

cik nana~ said... Reply Comment

huwaaaaaaaa... sedapnye durian. hari jumaat minggu lepas ade beli durian. tapi satu pun tade yang sedap. nak cari lagi laaa

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

cik nana://memg sedap dorian ini..hihi..beli lagi tau

~Atie+Farid~ said... Reply Comment

aduyai..tergugat iman nengok durian...sedapnyeeeeeeeee..kuningnyeeeeee isi nye....

miss durian...sampai hati mkn diri sendiri ye..

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

mane de makan diri sendiri..hihi..

puspawarna said... Reply Comment

kite x suke mkn durian...
dulu kcik2 jer mkn..
bile da beso da x mkn, x tau npe....
ramai org ckp rugi...
rugi ke cik durian runtuh????

Luth Textile said... Reply Comment

adehh, windu durian tepeng..

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

puspa://ikut masing2 lar..tpi memg rugi!!~~hihi..


luth://balik lar taiping..hihi..

GRuNGe said... Reply Comment

Erk, pepanas ni makan durian, memang akan menaikkan suhu badan. Saya ni cuma penggemar jem durian sahaja.

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

grunge://memg pon..tdi pon memg panas..hihi..


haruan://entah,durian bandar kot..papepon durian Perak memg sedap!!

~ieDa~ said... Reply Comment

Br Selasa lps Opah sy buat Bubur Durian..Sedaapp..Naper Abah beli 3biji je kalo bnyk leh buat Bubur Durian kn..Hehe..