Blog Kena Remove,Apa Nak Buat?Redha Je La. | Miss Durian Runtuh

Oct 25, 2011

Blog Kena Remove,Apa Nak Buat?Redha Je La.

 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum.Semalam blog picisan ini kena remove oleh Blogger.Semua tak boleh bukak,Gmail,Google+,Blogger sebabkan Google nak buat maintenance maybe?Tapi aku takde rasa pape pon,aku tengok,oh,kena remove ke.Takpe la,remove la.Heheh.Tapi bila Gmail pon xboleh bukak aku dah pening.Kenapa pulak dengan semua sekali dia block kan.Pastu memg dorang ada bagitau akaun aku dah disabled sebab dorang nak tingkat kan prestasi & keunggulan.Okey,aku pon email la Blogger kenapa akaun aku disabled sebab aku xlanggar undang-undang pon.Dan xsampai 24jam,aku dah dapat bukak balik akaun aku.Okey,kalau jadi kat korang macam tu jangan risau okey.Dorang sebenarnya nak cek akaun korang tu,nak cek blog korang kot-kot ada post yang tak patut.

Kalau jadi macam ni kat akaun korang,try la email BloggerHelp,dan tanya kenapa akaun korang tak boleh bukak & blog kena removed.Kurang-kurang nampak la korang aktive user & tak buat salah pape kan.Nah email BloggerHelp. Aku rasa tak siapa perasan kot blog aku kena remove sebab dah malam masa tu.Shaz je perasan.HAHA.

5 Flowers:

nabilah_2908 said... Reply Comment

hmm..ramai gak blogger yg kena masalah ni...buat org risau je...

Anis said... Reply Comment

erk? eii mcm2 la blogger ni T__T

memmetlenggeng said... Reply Comment

minta maaf, blog saya baru kena removed, sebelum tu saya baru tukarkan alamat. Ada tak tukar alamat kena mengena dengan blog kena removed. Saya dah cuba buka dari tips-tips, tapi masih tak boleh, macamana nak dapatkan kembali yek?