#2 Teringin Sekejap | The Nazirah Mktr

Oct 16, 2011

#2 Teringin Sekejap

Assalamualaikum semua orang.Sihat ke?Kita manusia ni memang banyak keinginan.Tak kira laki atau perempuan.Yang laki nak ada kereta sport,kereta mewah,yang perempuan nak pakwe yang ada kereta sport,kereta mewah.Sebab tu la waktu sekolah dulu kita belajar Kemahiran Hidup supaya kita dapat membezakan antara keperluan dan kehendak. Harini saya akan membentangkan kehendak-kehendak saya yang perlu dikawal. (Cewaah,bahasa cam orang nak berdebat lak).

  1. Aku teringin la nak beli VCO catalyst softgel yang orang dok canang kata boleh turunkan berat badan,boleh lawas perut,boleh stabilkan datang bulan dan banyak lagi.Selain boleh cantikkan kulit.Orang perempuan yang paling senang nak percaya testimoni tau.So,korang kena la berhati-hati,bukan tak percaya keberkesanan nya,tapi takut kot-kot duit korang habis,hasilnya pulak yang lambat.Sebab kesan tu berbeza untuk setiap orangkan. (Cewaah,cam pakar motibasi lak aku,bajet hot lettuw).
  2. Lagi satu,aku teringin tudung bawal sulam atas kepala ala-ala crown gituw.Auuww,fesyen baru ni memang menambat hati aku sejak kali pertama tengok ada girl pakai waktu intern dulu.Serius cun tudung tu tambah-tambah aku adelah tudung bawal lover a.k.a pencinta tudung bawal.Bila kita pakai kan,lipatan tudung tu buat atas kepala ada sulam cantik siott!Memang macam pakai crown la.Harga nak pulak mahal kan,stok2 RM90-100,tak main la sepuloh-doploh-ringgit ni.Hah,agak-agak nak pakai pergi dating naik moto,toksah la pakai tudung ni,nanti sulam+batu2 tercabut lak sangkut kat topi kledar.Kuikui.
Perhatian ye, segala keinginan sekejap ni memang belum dipenuhi lagi.Kiranya memang aku xbeli pon,tapi teringin saja dan mungkin suatu hari nanti akan dapat dipenuhi jugak keinginan ini.

Sumber inspirasi : Ayunar, Bawalovers


6 Flowers:

cik violet said... Reply Comment

ak pngguna vco..everyday lawas..hehe

nabilah_2908 said... Reply Comment

haha..akak pun agak terpengaruh gak dgn VCO ni...

tp belum nak beli lagi... ;)

bab tudung bawal...yupp..kita sama..pencinta tudung bawal...

tp tak tau lak ada fesyen terbaru mcm ni...ini berita gembira...la..la..la...

nk cari tudung bawal zaman skrg sngt payah..kalau ada pun jenis yg keras..

takpe...bila ramai yg dah pakai..nnti turun la harga tudung ni nanti... :)

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@cik violet

best kan.tau2..kawan pon ada cite die penah pkai.die kate elok.lawas tiap hri

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@nabilah_2908

kan.kite serupa.terpengaruh gak ngn vco.tpi kene tahan dulu sebab duit byk nak pkai.pasl tudung bawal tu.memg dah rmai org pkai kak.cume susah nak jumpe lgi.maybe belah2 KL byk.tpi kena cari yg elok lembut senang terbentuk la.kalo keras saya pon xmau pkai.heheh..rasenye kalo gi jalan tar ada kot yg murah.yg saya jumpe ni blogshop,memg die jual kain bawal jepun.sebab tu mahal -,-

Anonymous said... Reply Comment

naz.. vco xbest pun.. tah.. mcm xde kesan je.. kte mkn mcm xde benda.. hehe.. nie pndangan peribadi la.. kte cmtu gak.. xleh dgr org canang lebey sikit.. tapi,, rasanya,, xyah la kot.. haha.. jahat.. marah peniaga vco.. ---- from irnie.. malas nak sign in google..

♛ NazirahMoktar ♛ said... Reply Comment

@Anonymous

yeke irnie..huhu..mungkin sesetgh ada tunjuk kesan/dia ikut org la kan.sebab ada kwn aku pkai,ada tunjuk kesan.ntah la,tringin gak nak try.hihi