Hari Merdaka! | The Nazirah Mktr

Aug 31, 2010

Hari Merdaka!


Salam. Hari ini 22hb Ogos 2010. Kiranya lagi 9 hari, negara Malaysia kita sambut kemerdekaan ke 53 tahun. Setengah abad sudah merdeka. Okey, bagi yang tengok Buletin Utama semalam mesti tau yang ramai orang Malaysia sekarang macam tak bersungguh-sungguh sambut merdeka kan. Bukan kata orang lain,tapi saya pon tak menyambut sgt merdeka. Waktu sekolah dulu je yang bersemangat sambut 12.00 malam 31 Ogos. Ape nak jadi la dengan diri kita ni kan.huhu :(...Apa-apa pon, Terime Kasih kepada pejuang dulu-dulu yang gigih melawan penjajah sampai kami generasi sekarang hidup senang, berbeza dengan kanak-kanak & remaja di luar sana yang hidup kais pagi makan pagi.

❤❤Ini sticky mode sehingga Merdeka okey❤❤

5 Flowers:

✿NAZIRAH✿ said... Reply Comment

merdeka!!!yeah...jom beli bendera jom

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said... Reply Comment

aku masih tercari cari ramadan apa guna merdeka aku terkurung disini