(Gambar) Fesyen Topi Di Tokyo,Jepun | The Nazirah Mktr

Aug 7, 2010

(Gambar) Fesyen Topi Di Tokyo,Jepun

Salam. Hai, topi topi topi!!Hahah.Ye, saya tak pakai topi sebab saya pakai tudung bawal no 1. So, di Tokyo, Jepun, kebanyakan gadis-gadis Jepun memakai fesyen topi yg berbuga-bunga,yg comel-comel. Topi ini adalah trend untuk musim bunga tahun 2010. Wawah..Kalau pergi melancong kat Jepun nih, nak beli gak topi satu. Mana tau ada nak pergi berkelah tepi pantai panas-panas tu, boleh pakai topi.









Untuk musim bunga, mestilah fesyen baju pon banyak corak bunga-bunga or floral kan.Cantik sangat tengok baju-baju corak bunga nih. Rasa nak borong je kalau jumpa.Ni lah dia nafsu perempuan, baju tak habis-habis. Kalau ada almari kosong, cepat je sudah penuh dengan baju aje. :p
Sumber : Tokyo Fashion

2 Flowers:

lionteen said... Reply Comment

coping kat jepun,msti syok gile kan..