Ekelah, aku pon ade ape..Hahaha..Sikit je la.. | The Nazirah Mktr

Dec 3, 2009

Ekelah, aku pon ade ape..Hahaha..Sikit je la..


Rase tension terubat bile bukak nuffnang, ade RM5,Alhamdullilah..haha..aku tau..kalo nak di bandingkan dgn korang2 yg byk cerite tu, RM5 ape la sgt..Takat boleh makan nasik lauk ayam goreng campor sayur + air kelapa je..Kadang2 tgk ade yg siap tulis ayat tersirat lagik, padahal nak tunjuk die ade byk duit dalam bank nuffnang die..Haha..aku pon nak jugak kan tunjuk..

6 Flowers:

Queen said... Reply Comment

ahahaha..samela kita, adelah cukup beli meggi sebungkus..ahahaha...
takpe..pasni kita berganding bahu klik kan nuffnang eh...
meh kita sama2 kayakan diri...weee

'AQILAH said... Reply Comment

haaha qila punya 1.50...cukup2 nasi lemak kosong..

lionteen said... Reply Comment

lionteen br dpt 50sen je..
hahaha

AuraFIza said... Reply Comment

wooo..rm5 tu pun banyak la!
leh beli topup..
then, gayut dengan pakwe..
muahaha..

nur nina said... Reply Comment

hehe. sy pun lebih kurg tu gak.