Sepupu Ku Kahwin, Aku Bile Lagi?? | The Nazirah Mktr

Dec 12, 2009

Sepupu Ku Kahwin, Aku Bile Lagi??

Oh, hai, tadi pergi kenduri kahwin sepupu ku, Arif..Best, sebab makan dekat meja pengantin..Ade ikan bawal, ayam golek rendang, kari daging, buah-buahan dan macam2 lagi..Yang penting , aku duk depan pengantin baru pulak tuh..Memang best tgk sepupu aku yg semart lah hari ni!!

:littlegirl1::littlegirl1:
Ni sepupu ku yg gagah & bini nye

Okeh, kiteorg takde kompang2 ke, gamelan ke, Ayah Ngah aku tembak je ke udara..Terkejut ai tau..

Ni baru sampai rumah pengantin pempuan

Aku & kak ipar di rumah pengantin pempuan

Pelamin kat rumah sebelah pengantin lelaki

7 Flowers:

dianna said... Reply Comment

bestnyerr. i xsabar nak tggu cousin i khawin 20hb ni. i mmg suke pergi rumah org khawen. hehe

meo durian said... Reply Comment

buat kenduri kawin mase musim durian yer :)

Gieyana said... Reply Comment

best yer attend kenduri kawin...x per..nnt tiba ar turn cik durian...hehehe

nabilah_2908 said... Reply Comment

hrumm..mmg la best...tp penat nyer..?? hrumm...tak terkata...even hnya sepupu..tp if sekadr dtg tuk mkn jer..tak de la penat...kan..? ;)

puspawarna said... Reply Comment

aah lerrr....
skng ni musim2 kawin ...
cik durian ble lg erkkk...
hehehe...
nnti ble knduri sndri, wt laa lauk durian..hik2..

puspawarna said... Reply Comment

aah lerrr....
skng ni musim2 kawin ...
cik durian ble lg erkkk...
hehehe...
nnti ble knduri sndri, wt laa lauk durian..hik2..

Syima Syaz said... Reply Comment

muda lagi...takpelah....
explore dulu bumi ni kan..hehe