Rasa nak Bergosip-gosip | The Nazirah Mktr

Mar 6, 2011

Rasa nak Bergosip-gosip

Salam. Harini rasa nak gelak satu dunia la..KAH KAH KAH. Aku tak tau kenapa aku nak gelak. Tapi kalau betul ada jodoh, aku doakan kawan-kawan aku bahagia sampai bila-bila kan. Cume 1 perkara je nak buat aku gelak ni. Adoi, apa hal la kan boleh macam tu. Serius lawak. Lawak sangat-sangat la bagi aku. Aku ada rasa jeles sebab dia dapat yang baik untuk diri dia, tapi masa yang sama aku still rasa lawak. Ain, mana kau, aku nak bergosip ni!!! HA HA. Aku nak gelak sangat-sangat ni. Kadang-kadang, ada perkara tak terduga berlaku dalam hidup kita. Dalam masa beberapa minit je, satu perkara tu boleh buat aku terkenang kenangan lama dengan kawan sekolah dulu-dulu. Ohw, i'm soo in love that time.
1. Semoga itu yang terbaik untuk beliau.
2. Semoga beliau tidak macam dulu.
3. Semoga panjang jodoh okey.

Cerita takde kena-mengena dengan orang dalam gambar okey :)

5 Flowers:

lionteen said... Reply Comment

agak pening di situ. kihkih..

nk join gosip. hehe

sizuka[Izzati] said... Reply Comment

whoahhh apebende yg nk digosipkan tuh.

Eyra Rizal: Your MUA said... Reply Comment

BASIC TO ADVANCE MAKEUP CLASS BY: EYRA RIZAL

VENUE 1: SHAH ALAM
DATE: 26TH MARCH 2011
FEES: RM350/PERSON

VENUE 2: JB
DATE: 17TH APRIL 2011
FEES: RM350/PERSON

VENUE 3:
SABAH
DATE: 24TH APRIL 2011
FEES: RM400/PERSON



SYLLABUS:

**INTRODUCTION TO PRODUCTS & TOOLS
**ANALYZING SKIN TYPES/COLORS & SHAPES
**FOUNDATION TYPES & COLORS WHICH SUITS THE SKIN
**SHADING & CONTOURING
**EYEBROW SHAPING
**2 BASIC EYESHADOW TECHNIQUES
**MORE TIPS & TRICKS WILL BE REVEALED DURING THE CLASS

HOW TO REGISTER??
SMS : [FULL NAME] space [IC NUMBER] space [VENUE] space [DATE] to 016-2128740

and kindly bank in your deposit payment RM200 to maybank account:
1580 8830 5272 (NORSHAHIRA SHAHRIZAL)

***** LAST REGISTRATION FOR SHAH ALAM : 25TH MARCH 2011
*****LAST REGISTRATION FOR JB : 13TH APRIL 2011
*****LAST REGISTRATTION FOR SABAH : 15TH APRIL 2011

MUA/MAKEUP INSTRUCTOR: EYRA RIZAL
ASSITANT: RIRIEY . N ( junior MUA)

nabilah_2908 said... Reply Comment

erm....tak faham..msg apa yg cuba di sampaikan..huhu..

berkaitan dgn pasangan & jodoh...?

jom ke APA KATA HATI pulak,
NASI GORENG SABAR

LinE PuTih LiNe HiTaM said... Reply Comment

erkk....
nak p minum sirap milo la...