Jumpa Kawan Lama ♥ | The Nazirah Mktr

Mar 22, 2011

Jumpa Kawan Lama ♥

Assalamualaikum. Hai. Aku gembira la. Aku jumpa kawan lama, kawan time matrik. Kat Facebook. Ni antara kelebihan Facebook, leh contact balik kawan lama kan. Serius aku rasa happy. Lala ni kawan satu matrik, satu bilik dengan aku, selain Kamilah dengan Laili. Kami memg giler la, baru sehari 2 tinggal dalam bilik tu, kami dah boleh makan sekali, gurau2, gelak2. Aku suke gile kawan-kawan time matrik. 
 ♥ 


Jangan ditanya kenapa lepas 3 tahun baru jumpa balik =,=

Bese la, aku boleh lak lupa nama ayah kawan aku ni. Macam-macam nama aku search, tak jugak jumpa. Aku lak asik dok search nama LALA la, Nurfadilah la, padahal nama penuh Lala ialah Norfadilah.

Gambar ni la satu-satunya gambar kami berempat. ♥ Guna kamera Lala je, masa tu takde lagi kamera digital sume. Aku ada tangkap gambar kawan-kawan aku ni, tapi sume gambar negatif, so, ada dalam album je la.


2 Flowers:

lionteen said... Reply Comment

best kan. lionteen pun jmpe rmy kawan lame kat fb. hehe

❤NazirahMoktar❤ said... Reply Comment

@lionteen

haah..best2..kawan waktu sekolah rendh pon dpt jumpe