Teringin la..Haiyoh,nafsu makan memg membuat manusia makin gemok kan.. | The Nazirah Mktr

Nov 19, 2009

Teringin la..Haiyoh,nafsu makan memg membuat manusia makin gemok kan..

Sudah beberape hari Nazirah teringin nak makan makanan selain nasik..Hahah...Cam org ngidam pulak kan..Tapi kalo tak makan nasik,nak makan ape..Nasib baik la abah ade beli kebab ngn sate kat pasar malam kan..Tapi gambar2 di bawah ni GOOGLE je..hihi...
Tgk la sate ni,cam sedap sgt jer..Haiyoh.

Tgk la kebab ni,cam sedap je kan..Haiyoh.

Tgk la nugget Ramly ni,cam sedap je kan..Haiyoh.

Lastly,tgk la BigMac ini,sedap je kan..Haiyoh.
Kalau di ikutkan nafsu makan,memg sumbat sume nih dalam satu mase..Hahah.. ;0
Okeh,Tata ^_^

3 Flowers:

'AQILAH said... Reply Comment

saet sangat mambuat air liur melilih...sedapnye!!!!

lionteen said... Reply Comment

wah..
sedappp...
lionteen sudah lapar..
xde sp nk msk..
huhu

[z@ck] said... Reply Comment

terbaik la fast food di atas..
=P