Sakit Tengkuk | The Nazirah Mktr

Nov 12, 2009

Sakit Tengkuk

Salam..
Bangun pagi2 lagi,Nazirah sudah rase pelik dgn tengkuk ini...Sakit!!!~~~Huhuhu..Gara2 salah tido kan,memg padah..Tak boleh nak pusing kiri.Kanan je boleh pusing tengkuk nih..:pandaGeli_30:..Bermacam2 cara sudah dibuat : 1. Sapu minyak angin 2. Jemur bantal ; Tapi masih sakit..
Tapi di sebabkan nak pegi bersiar2 hari ni, gagah jugk kaki melangkah ke Ipoh Parade..Kihkih..Dan Nazirah bercadang nak tgk Pisau Cukur ,tpi tiade, so tengok cite NINJA..memg ganas,pancung sana,pancung sini:pandaGeli_18:..Memg pertama & terakhir tgk ni..Dah la sakit tengkuk, tgk org pancung2 kepale, lagi la sakit tengkuk nih..


Kepada orang di luar sana, JANGAN TENGOK FILEM INI!!!..

Okeh,untuk meredakan sakit tengkuk, Nazirah pegi membeli belah.. Beli beg, barang2 comel..hihi..Suke3!!~~
Okeh la, Tata!!

5 Flowers:

damaiinx said... Reply Comment

hi,nazirah....
wah,layan..movie ek

enjoy..laa,puas..
he3..sblum banjir
wahaha....

eynda said... Reply Comment

Comelnyer hasil shopping tu :-)

lionteen said... Reply Comment

tgk cite tu,makin sakit la tengkuk kamu nazirah..
hehe..

xpe..
yg pnting dpt njoy..
da abish exam..
yahooo!!!!!!!!!

meo188 said... Reply Comment

ninja boy!

wah, kartun tue kelakar siot!