Kawan | The Nazirah Mktr

May 4, 2009

Kawan

Sekarang kan kite study lgi kat Universiti Malaysia Terengganu..
Kite ade 3 org girl friend yg 1 kepala,tak satu hati..
Bukan maknenye kiteorg tak ngam,tpi ye lar,masing2 ade perangai sendiri..
Yang Pertama:
Nur Adilah Binti Abu (Deloo)
UK16670
Orgnye kecik,paling rendah antara kami berempat..
Orgnye sgt cepat pick up kalo membaca..kirenye kalo subjek yg membaca,serah kat die je..
Orgnye lambat sikit berkaitan kira2,contohnye subjek Math..emm,die yg ngaku cam tu kan...
Tp yg peliknye,tercalon untuk jawatan Bendahari/Timbalan Bendahari Untuk Kelab Comtech UMT..
Bersama die lar,kite byk menghadapi cabaran di UMT,macam2 perkara pelik berlaku kalo kami berdua..emm,kenapa agknyer???
Nur Adilah ni satu kolej sewaktu Matrikulasi,tp tak pernah sekali pon terjumpe muke kanak2 beliau di sane..kite sgt pelik..
Ape2 pon,die lar kawan pertama kite di UMT yg gile2 dgn kite..THANKS DELOO 4 EVERYTHING!!!huhu..

Yang Kedua:
Suhaidah Binti Abd Latif(Su)
UK16746
Orgnye comel dan paling kurus antara kami berempat..
Orgnye sgt alert dan teliti berkenaan asignment dan perkara2 penting yg kdg2 kami terlupe..
Orgnye rajin study..kite pon rajin..
Kite rase bertuah sebab kan die lar,asignment kami slalu cepat siap dari org len..
Tp,Su ni kdg2 membuatkan diri ini kelam kabut disebabkan sikap nye yg sgt prihatin berkenaan kerja2 asignment kiteorg..hihi..
Ape2 pon,die lar kawan kite yg byk menolong kami dalam hal2 asignment..(naper bile Su,asyk sebut asignment jer???)...THANKS SU!!!.. 


Yang Ketiga:
Fatin Filzahti Binti Ismail(Fatin)
UK17887
Orgnye paling tinggi antara kami berempat..
Orgnye rajin,tp pade waktu yg same die sgt suke menonton filem/drama di laptopnye..
Die lar peneman makan malam kite kat UMT..
Die jugak lar tempat mengadu masalh,cerita suke dan duke..cewaah..
Die sgt pakar dalam bidang industri perfileman di Korea dan Jepun..
Dan kite rase die sudah terlampau byk tgk drama/filem Korea Dan Jepun kerana jike die bersembang benda nih,memg kite blur..
Walopun minat kami tak same,die byk membantu hati kite..THANKS A LOT FATIN!!!


Yang Keempat:
Nazirah Binti Moktar(Naz)
UK16668
Orgnye paling chubby,berisi antara kami berempat..
Slalu buat2 lupe berkenaan asignment,nasib ade Su dan Fatin yg ingtkan..hihi..
Tempat bercerita bagi mereka bertiga..(perasan jap)..huhu..
Saya Sayang Mereka Bertiga!!!!

5 Flowers:

:. aYu .: said... Reply Comment

tahniah sbb dapat kawan mcm tu...hargailah sahabat....hehe..

++deloOmeloO++ said... Reply Comment

tbe2 rase nk ternanges~~~
huhu..
aku cayang ko naz!
hihi=)

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

hihi..
aku sayng ko..
tibe2 tringt abg bijan ckap 'sayang sampe biler??'..
hihi

mr.Nik Syafiq said... Reply Comment

nanti xlame satu laki,hehehe

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

pahape ko syafiq!!!
no no no..kami laki laen2 tau..hihi