Comel Seperti Lolipop | The Nazirah Mktr

May 10, 2009

Comel Seperti Lolipop


Cantik tak Baju2 mereka??
Bagi kite memg comel,tapi Org Melayu=Org Islam tak sesuai mengenakan baju ini macam..3 org Jepun ni mengenakan fesyen GothLolita yg byk dapat dilihat di area Harajuku,Tokyo..Gadis di area itu memg suke mengenakan baju2 comel seperti di atas..Dalam komik anime pon kadangkala terdpat fesyen ini..Rasenye Lolipop lagi best dari pakaian deme yg nampak comel,tpi tak menunjukkan nilai..Emm,sebenarnye nak tunjuk gaun kawin Hello Kitty tuh..hihi..pink sgt kan..Kalo Cik Rara tgk,mesti berkenan di hati..
Kata2/peringatan untuk hari ini dan seterusnye:

JANGAN lar kite mengikut pakaian/perilaku/gaya/cara hidup org2 yg tidak sesuai dgn budaya,agama kite..
Sebab sudah semestinye kite seperti Mereka juga..

4 Flowers:

mr.Nik Syafiq said... Reply Comment

aku lg prefer baju kurung for girls,nmpak cute n kalu lg ranggi pakai kasut converse,hehehe

:. aYu .: said... Reply Comment

ngeh2....
ckp pasal jopun neh..
saya sedang menengok citer kurosagi..

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

betul2
baju kurung lagi comel..
hihi
tpi kalo aku pkai dgn sneakers cam tak kene..kalo aku pakai dgn kasut tumit baru ok

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

cite kurosagi tu cite kartun ker?hihi..
tak tau lo