Cenderamata Kepada Korang yg Special | The Nazirah Mktr

May 31, 2009

Cenderamata Kepada Korang yg Special

.
.
.

Award di atas dibuat atas dasar ingin keseronokan berblog dgn blogger2 yg lain..Disamping memberi Cenderamata kepada blogger2 yg ade singgah,berchat di Cbox kite,memberi komen,membace karya2 keramat kite & macam2 lagi lar..Selain itu,kite juga membuat Award ini kerana menengok blogger2 lain turut mencipta Award mereka sendiri untuk di beri kepada kawan2 blogger mereka..Award ini adalah award kite yg ke-2..Award yg pertama pernah diberi kepada Cik Deloo,Cik Ayu & En.Syafiq..So,kepade blogger2 yg datang ke Blog Miss Durian Runtuh,--Sile2kan la Mengkopi & Menempek Award-- di blog korang yg *LAWA* tuh..kihkih

16 Flowers:

Precious said... Reply Comment

Skarang nih musim durian .. eh, musim award kot eh!

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

kihkih..

ye kot..
kami berlumbe lari nak bagi award..

zahid4world said... Reply Comment

Akak Nazirah. Tq for this award. Fufufu.. sekarang ni blog saya dah berbau durian. Kehkehkeh...

QueeN said... Reply Comment

oh durian..
walaupun aku tak bape nak suka mkn durian ni, tp demi mu sahabat, aku rela sumbatkan hidung dgn bau durian ini.. cewahhh.. habisla blog aku bau durian nanti.. hahaha..

TQ Nazirah.. nanti wat la lagi award rambutan ke, manggis ke, kelapa ke.. hehehe..

dah nama org perok, mane lepas dengan doroan idok... hehe.. peace!! teman pun org perok jugek... hahaha...

aRe_uDear said... Reply Comment

huhuu dah mnempekkan award duriah tuh dah tq erk.. t leh wat bubur durian lak wakakakaa..

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

Queen:
same2 cik queen
of coz lar bebeh..kihkih..
bia bau sikit blog kamu..
kihkih..
okeh,nanti kite buat award pokok durian pulak..n__~
huhu

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

are_udear:
same2..kihkih..
bubur durian..aish,cam sedap jer..kihkih

NUNaini ۞ said... Reply Comment

owh ada award rupanya...
tumpang kutip jap eh naz...
HeHeHe...

hana_tomei said... Reply Comment

kite amik award kamu tau..hehehe

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

amik saje hana_tomei..memg untuk korg2 yg menjenguk..hihi

~ieDa~ said... Reply Comment

Addddoiiiiiii!!!Saket la kene timpa
Durian!Seb bek kecik je..Haha..Nk mai beli duyan nie..Oh!?Bg free ke?Okeh..kite amek..Thanks..!Hihi..

DuRiAn rUnTuH said... Reply Comment

of coz lar darlink..free aje..hihik

fafa said... Reply Comment

wa~~
ader award
nak amik nie!!
sayang kak Nazirah
(: