KK Home Deco | Miss Durian Runtuh

Apr 26, 2011

KK Home Deco

Assalamualaikum. Hai semua. Lama betul tak online sebab broadband tak boleh guna sebab tak bayar bil. HEHE.Ni pon kakak saya bagi pinjam bband dia. Tu yg senang hati. Okey, balik Ipoh, just dok dalam rumah main dengan kucing 2 beradik, Fluffy dan Ciko. Best je sebab 2 2 comel dan gemok. Haritu jalan-jalan pergi KK Home Deco, tau tak KK Home Deco?? Kedai dia tak silap aku ada kat area KL ngn satu kedai kat Ipoh je. Barang-barang yg jual kat KK Home Deco ni barang-barang vantage, ala hiasan rumah yg English style tu. Sebabkan aku belum capai tahap 30-an dan belum ada berumah tangga lagi, aku pergi KK Home Deco tu tanpa ada perasaan excited macam kakak aku yang asik pusing tempat yang sama berulang kali. =.= Aku just sambar 1 mug comel, tu pon kakak belanja sebab murah RM3.90 je.

 
Dekat KK Home Deco ni ada jugak barang-barang macam makeup case ni yang aku tgk memg vantage la, rasa nak beli pakai pergi jalan-jalan. Siap ada lace lagi kan. Aku suke kain lace, rasa nak 1 rumah nanti guna kain lace. Rasanya sekarang musim kain lace sebab kat Jusco, pakaian wanita banyak baju kain lace. :)


Ni first time pergi KK Home Deco, memg tempat ni sangat comel la, rasa berada dalam istana patung sebab penuh barang-barang comel dan kain lace. Cume yg tak best sebab barang-barang rumah. Mak-mak, makcik-makcik,kakak-kakak kita suke la tempat macam ni, jamu mata tengok barang-barang rumah.


Selain tu, ada banyak jugak bunge plastik untuk buat gubah-gubah letak kat rumah or majlis perkahwinan. Macam bunga kat atas ni, sangat comel okey. Boleh gantung kat pintu bilik. Nanti kalau sapa-sapa kawin, boleh jugak pergi sini, cari barang. Tapi agak mahal la. Vantage katekan.


English style, korang tau je la kan. Nak perabot warna putih, pastu ada bunga ros or lavender tampal-tampal. Jual pulak harga ribu-riban. Aku tengok harga almari ni RM1,299. Memang high class betul English style ni sebab barang-barang dia mahal. Kalau ko nak jimat, buat macam abg & kak ipar saya, mane almari lama-lama tu, cat sendiri warna putih, tampal sticker bunga rose. HA. Serius, kalau nak beli sebijik sampai 2 3 ribu, buang duit je.


Sweet katil ni. Dia letak kat kawasan bertutup sebab takut ada org tidor kot. HE HE.


Hasil nye, dapat mug comel satu. Mug ni je yang menarik hati aku pegi KK Home Deco ni. Yang lain tu semua barang-barang vantage, ala-ala English sikit. Kalau korang suke English style ni, cari la KK Home Deco. Tapi sediakan duit dulu okey.

3 Flowers:

NIA said... Reply Comment

oloh comelnye mug nazirah.hihi~

Gieyana said... Reply Comment

comel mug tue..betullah kan..mmg mahal brg2 english style nie..kalau kreatif leh cat sendiri jer kan..:)

Aisumi Chan Kawa'i said... Reply Comment

semuanya cantek2.. mcm barangan dekat lovelylace...