(Lirik) Takut by Amalia Alias | The Nazirah Mktr

Nov 7, 2011

(Lirik) Takut by Amalia Alias



Tajuk Lagu: Takut
Artis: Amalia Alias

Mungkin ku tak bisa menyatakan
Apa yang terintas di benakku
Bukan kerana ku tak mencinta
Cuma kerana ku tak mampu menatap matamu

Tapi bukankah semua rasaku
Sedia kau tahu tanpa ku perlu
Menggapai pena dan menulis
Apa yang ada di hatiku

Kerna dalam hatiku
Selalu ada kamu
Tuhan tolonglahku
Kerna aku takut kehilangan dia
Kerna aku takut dia kan pergi
Meninggalkan ku sendiri di sini

Tuhan tunjukkanlah
Apa yang terukir dalam hatinya
Jalan mana yang harusku datangi
Agar terlerai kusut ini

Tapi bukankah semua rasaku
Sedia kau tahu tanpa ku perlu
Menggapai pena dan menulis
Apa yang ada di hatiku

Kerna dalam hatiku
Selalu ada kamu
Tuhan tolonglahku
Kerna aku takut kehilangan dia
Kerna aku takut dia kan pergi
Meninggalkan ku sendiri di sini

Tuhan tunjukkanlah
Apa yang terukir dalam hatinya
Jalan mana yang harusku datangi
Agar terlerai kusut ini

Source : LirikLagu

3 Flowers:

nabilah_2908 said... Reply Comment

comel juga yer suara dia... :)

terima kasih tuk gambar org myanmar makan kucing tu...

senyum lebar tgk gambar tu...heheheh..dh siap save..haha... :)

tq...tq..tq... :)

♛ NazirahMoktar ♛ said... Reply Comment

@nabilah_2908

sedap kan kak..simple je lagu dia,takde muzik pon.

heheh..gmbar org hensem !

ARC™ said... Reply Comment

hehe fan amalia ke? dia dh padam fb dia...susah nak contact dah