J'aime manger- google translate | The Nazirah Mktr

Sep 29, 2011

J'aime manger- google translate

Assalamualaikum. Elok benar rasanya kalau letak gambar makanan sedap time tengah lapar macam ni.Ingatkan nak pergi pasar malam,tapi hujan pulak kat sini. Aku suka makan,sebab tu badan cepat naik dan susah susut. Sudah fitrah manusia suka makan dan perlu makan. So,mari kita lihat makanan yang tekak ni teringin sangat nak makan time miskin ni.

1) Big Mac McDonald - suka makan Big Mac sebab murah.Murah la dari bege nipis yang lain kat McD.


2)KFC -yummy ayam.


3) Aiskrim yang macam2 kaler & jenis tu. Ape ntah budak-budak sekarang suke sangat,Tutti Frutti.Lepas tu boleh letak macam-macam. Aku tak tau,sebab kat rumah aku ada aiskrim Malaysia je.


4)Sundae cone - lama tak makan!!


5) Nasi kerabu - tibe-tibe selera Timur pulak kan. Sedap nye la! Suka solok lada,yg ada otak2 dalam lada tu. Makan dengan daging atau ikan kembung celup tepung, dan telur masin. Fuuhhh..


6) Nasi lemak. Kena pulak dengan ayam berempah. Fuuh, memg boleh roboh bangunan dibuatnya. Makan panas2.


7) Sata - otak-otak terengganu. Makan satu, nak lagi.Makan banyak,nak lagi.


Kecur liur masa buat entri ni. Okey la, semoga tak hujan. Nak pergi pesta konvo & kuar duit. :) Oh, cepat la hari Ahad.

Sumber : Blogspot, Tumblr

2 Flowers:

sizuka[Izzati] said... Reply Comment

aaaaaaaaaaaaa ni tak sabar nak balik Msia neh.nak melantak habis-habisan.yiihaaaa~