Saye Sudah Pulang | The Nazirah Mktr

Aug 14, 2009

Saye Sudah Pulang

Assalamualaikum dan Selamat Pagi..
Info terkini....Nazirah sudah sampai ke rumah dgn selamat...Tido dalam bas punye lene,sampe tak sedar da sampai Ipoh...Nasib baik terjaga waktu nak dekat sampe stesen bas Medan Gopeng..Kalo tak sedar tadi,mesti kite dah bersiar2 gi tempat lain...
So,kepada anda2 semua,Nazirah akan mengomen,membace,menjenguk semula blog2 korang yg havoc tuh..hihik....Nazirah akan main internet sampe pening kepala..Nazirah akan layan Facebook sampe termimpi2..
:laptop:
Dan ade berita gumbira...Encik Abah membeli moto skuter untuk kite!!~~wawah,makin beronggeng la kite pasni kan..Kakak ckap Honda Icon,En. Abah cakap warne putih,Makcik ckap no plat AGW-Aku Gadis Wawasan-...
:naikmoto:
+Gumbira,jgn jeles yerk+kikih+

7 Flowers:

QueeN said... Reply Comment

welcome to black perade.. muahaha..
waaahhh pijam moto sebulan.. nak meronggeng dari ipoh ke tapah.. ahahah

ina said... Reply Comment

ahhhh, dah lame durian tak singgah umah akak.bila lagi????

damaiinx said... Reply Comment

yeaah..nazirah,nak mrempet,jgn laju dek...jatoh susuh. cik abah yg sayang kat moto tu...hihihik

lionteen said... Reply Comment

yah..
kite sdg bercuti kan..
yahoo..